Podczas gdy grafika jest ważną częścią każdej reklamy, nie musi być skomplikowana. W rzeczywistości, im prostsze tym lepsze, ponieważ przesłanie stojące za obrazem lub ilustracją musi być jasne. Nikt nie chce spędzać czasu na próbach rozszyfrowania, co oznacza skomplikowana grafika. Kiedy projektujesz reklamę, pamiętaj, aby wybrać obrazy, które są istotne dla produktu lub usługi, którą reklamujesz. Jeśli obraz nie jest istotne, to tylko rozprasza czytelnika i może nawet dać złe wrażenie o swoim produkcie. Jeśli chodzi o grafikę w reklamie, mniej znaczy więcej.
Zdjęcia w reklamach
Istnieje kilka rodzajów zdjęć, które mogą być wykorzystane w reklamach, każde z nich ma inny cel. Istnieje również kilka różnych sposobów, że można użyć zdjęć w reklamach, takich jak na billboardach, w gazetach i czasopismach, a także w reklamach internetowych. - Zdjęcia wydarzeń: Zdjęcia wydarzeń są najlepsze do przykuwania uwagi i tworzenia natychmiastowego połączenia z czytelnikiem. Fotografowie starają się uchwycić właściwy moment i stworzyć wspaniały obraz, który przyciąga uwagę. Zdjęcia eventowe są najczęściej wykorzystywane w magazynach i gazetach. - Zdjęcia produktowe: Zdjęcia produktowe są najczęstszym typem zdjęć używanych w reklamach. Te zdjęcia są zaprojektowane tak, aby wyglądały profesjonalnie i tworzyły obraz jakości i dbałości o szczegóły. Zdjęcia te są zazwyczaj wykonywane w studio z wysokiej jakości sprzętem oświetleniowym. Zdjęcia produktowe są wykorzystywane w magazynach, gazetach i reklamach internetowych. - Zdjęcia celebrytów: Zdjęcia celebrytów mają na celu stworzenie natychmiastowego połączenia z konkretną publicznością. Te zdjęcia są używane, aby odwołać się do określonej demografii i zwykle znajdują się w magazynach i gazetach.
Rysunki i ilustracje w reklamach
Podczas gdy zdjęcia są dobre do przykuwania uwagi i tworzenia natychmiastowego połączenia z czytelnikiem, ilustracje mogą być użyte do stworzenia natychmiastowego połączenia z czytelnikiem i wywołania zainteresowania. Istnieją dwa główne rodzaje ilustracji: rysunki i wykresy. Oba mogą być wykorzystane do wzbudzenia zainteresowania produktem lub usługą i mogą pomóc w wyjaśnieniu skomplikowanej koncepcji w prosty sposób. Wykresy najczęściej można znaleźć w gazetach i czasopismach i są one często używane do ilustrowania faktów i liczb ekonomicznych. Rysunki w gazetach i czasopismach są dobre do zilustrowania punktu lub stworzenia zainteresowania produktem. W Internecie, ilustracje są często używane w animowanych reklamach. Mogą one być wykorzystane do zilustrowania koncepcji lub nawet stworzenia historii z kilku obrazów.
Loga w reklamach
Loga są prawdopodobnie najczęstszym typem grafiki używanej w reklamach. Są one wykorzystywane przede wszystkim w reklamach drukowanych i internetowych i mogą pełnić kilka funkcji. Loga mogą być źródłem rozpoznawalności marki i pomagają budować jej silny wizerunek. Loga są również wykorzystywane do identyfikacji firmy, która jest reklamowana. Twoje logo jest tym, co ludzie kojarzą z Twoją firmą, więc ważne jest, aby upewnić się, że dobrze reprezentuje Twoją firmę.
- Admin